CSS script src='//ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/1.11.1/jquery.min.js'/>
Red Spinning Heart Within A Heart

3 Aralık 2015 Perşembe

Smiley piercing şeyi.

Evet arkadaşlar öncelikle bu benim ilk blog'um ve aklıma smiley piercing ile başlamak geldi. Heves edip sorulara cevap bulunmuyordu evet, farkındayım çok sinir bozucu bir durum.
Şimdi ise bu sorunu hokus pokus yaparak yok edeceğiz.

Hevesli bir şekilde gittim önce oturdum heyecan var tabii, incecik et parçası acır mı ya da kopar mı çok korkuyordum. Uyuşturmak istemedim zaten adamda gerek olmadığını söyledi. Neyse neyse neyse, oturdum ve dudağımı kaldırdı bir başka adam. Sonra "hadi abi ya delsene" deme çabalarına girdim çünkü konuşamıyorum "öğöğöğ" diye bir ses çıktı adam " deldim bekle hareket etme" dedi. Yani şöyle ki çok fazla aşırı derece de acıyacak gibi görünüyordu ama hissetmedim. Kesinlikle ve kesinlikle bir acısı yok arakdaşlar.

Evet başka bir soru daha geliyor. "Kopuyor mu?"
Evet arkadaşlar zamanlar oradaki et parçasında olan delik aşağı doğru sarkmaya başlıyor ve kopuyor.
Fakat şunu da demeliyim ki, 1 senedir kullanıyorum benim ki 1 senenin sonunda kopmak üzere hala kopmadı.
Takmazsanız kapanır evet özellikle ilk zamanlar benim gibi uzun süre takarsanız çıkarsanız biraz zaman takmazsanızda olur.
İnstagram hesabımım "xekmekarasiigara" oradan daha detaylı fotoğraflar da bakabilrsiniz.
Umarım yardımcı olmuşumdur.. İyi smileyli günler efeniiimm :)

 

16 yorum :

  1. Bende daha yeni yaptırdım dün ama korkuyorum kopmasından valla~

    YanıtlaSil
  2. Korkmanıza gerek yok eğer çok aşağıdan deldirmediyseniz benim gibi bir sene gibi bir süre idare edebilir. Yeni olduğu için normal böyle hissetmek ama alıştıktan sonra çok oynamaya başlıyor insan dudağının arasına falan alıyor malesef bu sarkmasına sebep oluyor :3

    YanıtlaSil
  3. benim ki daha bugun koptu napıcam iyileşir mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Koptuğu zaman oradaki et parçası birleşmiyor diye biliyorum ayrık kalıyor.

      Sil
  4. Bende yaptıralı 3 gün oluyor fakat dudağımın üst parçası piercinge sürtmektek piercingin şeklini almış ve yara olmuş gibi yanıyor böyle sizde böyle bi sorun yaşamış mıydınız ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2 sene olduğu için ilk zamanları pek hatırlamıyorum açıkcası ama sonuçta bir alışma süresi ve daha 3 gün olmuş normal yavaşça alışır.

      Sil
  5. Ya bende yaptırmak istiyorum ama kopar falan muhabbetinden sonra korktum açıkçası

    YanıtlaSil
  6. Ya bende deldirmek istiyorum ama şu kopar muhabbetinden sonra korktum açıkçası ne yapmamı önerirsiniz

    YanıtlaSil
  7. Ya çok kararsızım dudak şekli bozulur mu koparsa et ne olur dişlere zarar verir mi biraz daha bilgi verebilir misiniz

    YanıtlaSil
  8. Ya çok kararsızım et parçası kopar mi koparsa ne olur dişlere falan zarar verir mi dudak şeklini. Bozar mı çok merak ediyorum biraz daha bilgi verir misin lütfen

    YanıtlaSil
  9. Ya çok kararsızım dudak şekli bozulur mu koparsa et ne olur dişlere zarar verir mi biraz daha bilgi verebilir misiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. instagram adresime sorularını yazabilirsin,
      instagram: xpembesimsi

      Sil
  10. ben yaptıralı 2 gun oldu arkadaşıma deldirdim şeytan uclu denilenden taktım ve cok acıyo agrı yapıyo yemek yiyemiyorum gulunce takılıyo uyurken acıtıyo falan napmalıyım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. top takmanı öneririm çünkü diğeri dişi çizer ve 1 ay gibi alışma süreci var

      Sil
  11. Arkadaşım bana bir süre sonra kopuyormuş dedi de senin ki daha kopmadımı diyince yo dedim yaklaşık 2 yıl oluyor 2 kz çıkardım bidaha çıkarmadım kaldı hep acaba kopunca tekrar yaptırabiliyormuyuz ben alıştım baya buna da

    YanıtlaSil
  12. Merhaba suanda ben yaptiracagim fakat bi sure sonra sarkiyo demissiniz merak ediyorm oleyken fotografiniz varmi yani ne kadar sarkiyo itici duruyormu

    YanıtlaSil